Friday, December 2, 2011

sevgili uyku kardes, sen bana gelmiyorsan ben sana geleyim? bir salep yap da iceyim. sevgili uyku kardes, ne kadar siradan bir kimse oldugumun ispati oldun, tamam uzatma, yeter bu kadar.

ben ki, yarinlarda is var diye uyuyamayip, hafta sonlari dev uykulara yatan banal bir insanim. halbuki bunu bilmeme ragmen fosur fosur uyumaliydim.
neden? cunki is arkadaslarimi hic sevmiyorum. isimi seviyorum ama. yalan soyleyemem.
o zaman zibarsan olur sanki/

yo, yo. benim is olayim problemli.

solcu arkadaslarim isimle dalga geciyor cunki onlar zengin. ve hepsi bir stk'da calisiyor vs. gecen bir tanesi haiti'den mail atti: senin yapacagin isi yapmaktansa ac ve sefil kalmayi yeglerim yazdi.
sagci arkadasim yok. ulku ocagindan alperene sordum, fark etmez dedi gerci.
liberal ve hipster olanlar ise isimi havali buluyor. cunku liberallere gore zaten her sey curumus durumda. sanki ogretmen olsan ne fayda edicek ya da fabrikada. hepsi ayni igrencligin uzantisi. o halde en geyik isler daha temizdir. hem insanlara bir hayat tarzi, estetik alternatif sunmak guzel bir seydir. herkes evini kenince guzel yapmak ister. mimari cok onemli. toplu konuta karsiyiz. hipsterlar ise tasarimin ve tuketimin, ekolojinin ve yeniden uretimin sinirlarinin zorlandigi oldugu yerde gul biter gorusunde therefore i am cool.
uyku kardes ise celiskide.

is arkadaslarim ise cok manyak. birbirlerini yiyorlar. kimse islerin iyi olmasi icin caba sarf etmiyor.
o ona kufrediyor, bu buna yala soyluyor derken mobbing oluyor, dava oluyor. disardan is yaptigim kisiler iphone aliyor ama bana olan borclarini odemiyorlar  aylarca cunku ben emeginin karsiligini cingar cikararak alabilen birisi degilim. fakat mesela ben iphone alsam nasil olsa param var, beni somurebilirler olur. tebrik ediyorum yarraklar sizi, yarragin onde gidenleri. mantalite bombastik. sizin kafa fantastik. hangi emek lan? o zaman  ben de senin malini, parani tepe tepe kullaiyim sana sormadan. yine de bu benim para konusunda hep cok ezik davrandigim gercegini degistirmiyor. bu sebepten oturu alnimda enayi yaziyor valla tebrik ediyorum bana sokarak elinize gecicekse artik. kucuk oyunlarin adamlari. kucuk kucuk yarrakciklar, kendileri gibi kucuuk diger yarrakciklari duzmeye calisarak ne kazaniyordu?

ama gun gelecek ve uykum duzelecek.
hepinizi silkeleyecegim. rezil rusva edecegim.
yok oyle gotumden ter akarak kazandigim kuruslari, niye size peskes cekiyor musun? sizin gibi dusuncesiz okuzlere. gider tanimadigim yardima ihtiyaci olan okuzlere veririm daha iyi. en azindan yuzume bakip gulmez o okuzler. okuzumsu yarragimsi bir takim abuk subuk tip. siz para nasil kazaniliyor biliyor musunuz? yasamak icin. bu yuzden mi yasamak icin para kazanmaya calisan insanlari somurmeye calisiyorsunuz. isin komigi de en cok parasi olan en cok sikmeye calisan. gelir sana onda yok diye temel ihtiyac unsuru aldirir, kendisinde olanla ekmek degil portakalli ordek alir. sana asla sormaz ama lazim mi diye? tey teyyy. teyyyyyy. teeeyyyy. ay kendime engel olamiyorum teeeyyyyyyy. teeeyy eh yeter.

sevgili uyku kardes,
hicbir sey eskisi gibi olmiycak sen geldiginde. duzenli bir bicimde. gosterecegim onlara allahin gosteremedigini.
dearjune'un sopasi yok. gotunuzden kan alirim valla fitil fitil. o kanlarla yastiginiza kahrolsun kapitalizm degil, kahrolsun igrenc insanlar yazarim.
ashdjsdnjsndvks.
komunizm de ancak boyle gelir.
ama her seyden once uyku kardes gelmeli.
gelll lutfen seni seviyorum. :(

No comments:

Post a Comment