Sunday, November 27, 2011

kac maymun lazimdi abi?

konak sinemasinin sadece kadinlarin veyahut ailelerin oturabildigi balkonundan izledigim 12 maymun'u yeniden izlemenin nasib oldugu su guzel kasim cumartesisinde, bruce willes'a hayret ediverdim dogrusu. bu insan hep ayni aksiyon, kan, alincizgisi belirten ifadelerle hollywood'a damgasini vurdu. bilim kurgu ya da tabiat ana'da vahset fark etmez, keline saplak atmak istiyorum bruce. brad pitt'in gerizekali mi cok zeki mi belli olmayan karakteri canlandirirken vay be amma iyi oyuncu dedirtti yani. isin en fena kismi ise muhtemelen bunlari yillar once de dusundum de hatirlamiyorum.

izleyip hatirlamadigim, okuyup unuttugum kitaplarin serefine o gelsin o zaman:

beynim cizgi filmdeki peynirler gibi
delikli
sponge bob'u simdi daha iyi anliyorum
hem zaten
her peynir biraz da sunger degil mi?

sdhsagdhgasjdbasd.

No comments:

Post a Comment