Saturday, December 17, 2011

bir gun edinburgh'ya gidicem. ve bir daha asla geri gelmiycem.
cunku zaten yanlislikla buraya dustum.
yanlis anlamayin annemi ve babami, ama en cok babaannemi hep cok sevdim ama ben buralarin kizi degilim,
edinburgh ise lafin gelisi. nereye aidim hic bilmiyorum dogrusu.
oturdugum evler ve yasadigim butun sehirler sanki baskasinin. hicbir zaman evim olmayan.
otuzuncu yilima cok az kaldigini dusunursek ve hep boyle hissettigimi kabul edersek, cok yalniz bir insan oldugumu soyleyebiliriz. fakat uzulmeyiniz, cok rica ediyorum, zaman zaman yadirgasam da alisiyorum sanirim buna. ve cogu zaman size  kendimden daha cok uzuluyorum.
koca gun boyunca bir sarkiyi dinliyordum. sexy sadie uzerine hayaller yaziyordum.
sen de biliyorsun ki dostum, bir gun dunyanin en guzel sonunu yazicam.


her ne ise,
bugun cok garip bir hesap yaptim ve ilk kez matematigi bu kadar yadirgadim.






No comments:

Post a Comment