Monday, December 12, 2011

pazar kivisi.

bugun annemin yolladigi kilolarca kivi ile ne yapalim acaba diye gunlerdir dusundugumuz icin taa karfur'a gittim ve uc katli pandispanya aldim. bu sayede kremalari, kivileri, muzlari kullanmak sureti ile de 10 dakikada meyvali pasta yapilacagini ispat etmis oldum. biraz cakma ama olsundu.
sonra dedikodu bloglarina bakiyim dedim. gunun konusu cold mountain'i izledigimiz icin jude law idi. sadie frost, sienna miller derken jude law'in aslinda cuce olmadigini fark ettim. adam 1.82 boyunda imis beyler. bu yuzden de kendisini daha cok begenmeye karar verdim ama surekli ayni kadinlar arasinda gidip gelmesini hos karsilamadim.
geri kalan kivilerle ne yapacagimiz ise beyhude. eskiden kivi ne pahaliydi kiviler. tane tane alirdi ebeveynler.
simdi ise kilolarca kivinin arasinda saskiniz.

No comments:

Post a Comment